Saturday, December 7, 2013

Oh Hana :)


Hidup berubah bila ada yang disayang dan yang menyanyang. We need to be more alert on our relationship and sometimes we have to sacrifices on what we have for it. Yess my dear. Bunyi dia mcm melampau tapi itulah hakikatnya bila kita dah berpunya. :) 




Aku bahagia bila tengok kawan2 aku bahagia dengan hidup masing2, dengan pasangan masing2. Feel like watching cartoon sambil makan popcorn.. Hahahahaaa.. Aku pn tak terkecuali jugak :) Since I have him, I feel like I'm the happiest girl in the world. Kahkahkah.. Orang selalu nampak aku main2 tapi hakikatnya aku serious lah.

Why??

Aku xboleh nak serious all the time sebab aku rasa tension dia tu lain macam. So i decided to be more main2 instead of serious ( dah mcm orang pegang masalah negara zimbabwe). Aku akan serious tapi on certain things je such as education, family problem and HYGINE!! Tu penting okeyy.. 

  jangan jadi perempuan kalau xreti nak jaga kebersihan

Back to our topic, sebenarnya aku nk story pasal si Hana ni je. Orang tu dah couple weyh.. Wuuu.. I'm happy for you Hana :D Aku ingat lambat lagi kau nak menamatkan zaman single kau tu. Hidup bukan main demand lagi nak mat salleh, tinggi macam zirafah bagai. Tapi end up dapat jugak sorang yg local. Made in Malaysia gitu. Wakakaaa :D Takpe Hana, dia tinggi, putih. Kira apa yang kau nak memang dia ada lah. Complete lah jugak kan :) 

Pape pon Hana, I wish you enjoy ur life, appreciate every moments that u have been thru with him because life is too precious to leave. Terima dia seadanya :) 


I love you n wish u were happy ever after. Kita sama la weyh. Stay crazy girl :)
 

No comments:

Post a Comment