Thursday, December 5, 2013

Narrow Minded

Me and Yus, my classmate <3

I have one friend yg sangat narrow minded. After I upload this picture, he said I am lesbian and I like "bodoh ap kau doe. Tak kan xpernah ada kawan yang mcm nie ke?" C'mon people. Semua orang ada perasaan. Jangan lah judge mental sangat. Manusia semua tak sama. Masing2 ada cara sendiri. She is my classmate and my buddy. Tak kan because of satu gambar nie, kau nk judge aku mcm tu. Even aku upload kissing picture dgn dia pon, tu xbermakna aku ni lesbian. No worries because I already have mine and dia memang lelaki.  So please be open. Ramai lagi yang dekat luar sana ada kawan macam nie dan yang memang macam kawan aku. Sangat bersepah weyh.. Rilex okey.. Kawan jangan memilih. Rupa, harta, jantina tu belakang kira. Yang penting hati ni ikhlas nk berkawan baru kita rasa happy dengan sape2 kita berdamping.

So guys, if korang ada kawan yang memang norrow minded giler babi, just bash and bahan kaw2 je. Takpe, jangan takut... Ni jenis manusia yang bangang abadi. Jenis tak reti nk explore dunia luar. Duduk dalam dunia cartoon mungkin. Asal pandang pondan atau pengkid, terus rasa jijik. Cuba lah kalau benda ni, kena dekat diorang. Confirm aku split on their face. Who cares. Rasa jijik sangat kan. So rasa lah kau mcm mne diorang rasa bila kau hina dia semua mcm tu.

And one more things, aku nak mintak tolong. Tak banyak pon. Aku nak korang doakan Yus kuat dan tabah utk hadapi segala ujian dan sakit yang dia hidap sekarang. She is one of the people yang sakit breast cancer. Even stage one pon, benda tu tetap cancer and we need to cure it walau apa cara sekali pon. Please pray for her yaa guys :) Thank you :*

:Yus, Eja sayang Yus. Yus tetap the best even though perangai kadang macam celaka. Hahahaha.. Stay strong syg.. Allah akan tolong yus :)






No comments:

Post a Comment