Saturday, August 31, 2013

We are the Crazy People

Hello my gojes... :D


Sedar tak sedar dah nak habis sem kan. Tinggal beberape bulan je lagi.. Aucch :( sedihnye.. Tapi takpelah. Next sem kan ada lagi :) Even dah mid sem pon, Eja still tak introduce dekat korang kawan2 Eja yang agak giler and funny. They are too awesome and I'm so glad to have them all in my life. Thanks guys. :D


So, here we are. This is my buddies yg crazy and funny. I can't stop laughing if I'm with them. 

The one yg free hair tu nama dia Raefah but we called her Faa.. She is lovely and gojes person. Cantik kan dia :) Benda yang unik pasal dia adalah rambut sbb dengan keadaan rambut dia tu kite boleh tau apa emosi dia. Hahahaha.. 

Next to her is Fairuzah or Yus. She is a female okey. I used to call her abang and i don't know why. Hahahaa but nvm. She is the crazies in this group. Dengan cara cakap and the way she express the feeling sangat kelakar. I still remember her expression when I called her Kak Yus. She yelled at me but i know she didn't mean it. But her facial expression was so funny. i can't stop laughing when i'm thinking about it. Hahaha..

At the back yang free hair tu Suzy. Her name is so unique okey, Suzy Sisisary.. Comel kan nama dia. Just like the owner. :) Yang ni mulut dia giler superb plus ayat dia memang pedih. Perghh! Agaknye kalau sape yang xkenal dia mesti terasa hati dengan apa yang dia cakap sebab dia ni jenis cakap lepas TAPI dia baik and sangat concern dengan kawan2 dia especially bila kawan2 dia ada masalah. :) So sweet kan.. ;)



Okey, the next one is Syikin. The one who sit beside Suzy. Yang ni pon lebih kurang spesis si Suzy jugak sebab mulut dia pon boleh tahan best. Sekali dia cakap buat Eja tegamam but all the thing she said tu mcm funny for me even bila dia tengah marah. Hahahahaa.. She is so kind and gojes of course and lovely too. Lovely kee?? Erkk.. Hahaha.. Lovely lah kan kalau dah kawan dengan Eja. 

Finally, the last one is Hani ( the one at mt back ). Dia ni si Gay or Bapuk si Yus. Hani ni classmate Eja masa sem lepas tapi kiteorng tak berapa nak rapat sangat lah sebab..hmm.. Entahlah.. :/ Nvm.. Dia kalau dengan Yus memang ada je benda yang pelik or something funny yang dia nak buat :D For me, Hani lah yang paling cool dalam group ni. I don't know why i'm saying that tapi dia memang cool. 

Ni lah my buddies, the craziest buddy that i ever had :D Susah senang selalu bersama, peduli apa yang orang cakap. Gaduh manja bersama. Itulah kami. I love you guys very much <3 


*To all my friend, thank you so much for light up my every single day and be with me when I'm alone or in trouble. I appreciate it and kite kawan kan?? :D


No comments:

Post a Comment